preload logo

الکتروپمپ محیطی آبارا چه ویژگی و کاربردهایی دارد؟

در دنیای الکتروپمپ‌ها، انواع مختلفی پمپ وجود دارد. از پمپ‌های سانتریفیوژ تا پمپ‌های چاه و شناور. یکی از پر کاربردترین الکتروپمپ در دنیای الکتروپمپ‌ها، انواع مختلفی پمپ وجود دارد. از پمپ‌های سانتریفیوژ تا پمپ‌های چاه و شناور. یکی از پر کاربردترین الکتروپمپ‌ها، الکتروپمپ‌های محیطی هستند. اگر شما نیز این نوع الکتروپمپ‌ها را به خوبی نمی‌شناسید، و نمی‌دانید که در چه مواردی به کار گرفته می‌شوند پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا جواب سوال “الکتروپمپ محیطی آبارا چه ویژگی و کاربردهایی دارد؟” را بیابید.

الکتروپمپ‌های محیطی چگونه کار می‌کنند؟

در بررسی کلی اینگونه الکتروپمپ‌ها می‌توانیم بگویيم که دسته‌بندی الکتروپمپ‌های محیطی، ما بین الکتروپمپ‌های سانتریفیوژ و الکتروپمپ‌های جابجایی قرار می‌گیرند. در ادامه قصد داریم که دقیق‌تر به بررسی نحوه عملکرد این نوع الکتروپمپ‌ها در شرایط عملیاتی بپردازیم.

الکتروپمپ‌های محیطی اقدام به پمپاژ سیال از طریق یک کانال محیطی می‌کنند. دلیل نام گذاری این نوع پمپ‌ها به الکتروپمپ‌های محیطی نیز همین است. از لحاظ فنی، شیوه عملکرد این نوع پمپ‌ها بسیار شبیه به الکتروپمپ‌های جبران کننده حجمی است. این نوع الکتروپمپ‌ها در ابتدایی‌‌ترین مرحله و در شروع فعالیت، سیال را به درون فلنج مکش می‌کنند.

سپس آن سیال را از فلنج به یک کانال حلقوی ارسال می‌کنند. در این کانال حلقوی یک پروانه وجود دارد که وظیفه آن ایجاد نیروی گریز از مرکز است. سیال با کمک همین نیروی جانب مرکز (اصطلاحا گریز از مرکز)، انرژی جنبشی بسیار زیادی را جذب می‌کند و پس از عبور از کانال حلقوی، از طریق فلنج خروجی از پمپ خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید:

انواع خرابی در پمپ های سانتریفیوژ

الکتروپمپ محیطی آبارا چه ویژگی و کاربردهایی دارد؟
الکتروپمپ محیطی آبارا چه ویژگی و کاربردهایی دارد؟

ویژگی‌های الکتروپمپ‌های محیطی

الکتروپمپ‌های محیطی آبارا، پمپ‌هایی با منبع انرژی الکتریکی هستند. این الکتروپمپ‌های محیطی با مکانیسم دورانی عمل می‌کنند که عملکرد بسیار مناسب و قابل توجهی برای افزایش فشار آب گرم و سرد دارند. این پمپ دارای یک پروانه توربینی محیطی از جنس برنج است که می‌تواند در دمای ۸۰ درجه سانتیگرادُ فشاری در محدوده ۶ الی ۱۲ بار بر ظرفیت آبدهی سیال ورودی اعمال کند.

جنس بدنه و واسطه‌ها در این پمپ از چدن بوده که بصورت مکانیکال آب‌بندی شده‌اند. یاتاقان‌های از نوع بلبرینگ دورو بسته و شفت‌هایی از جنس استیل یا کربن استیل از مزایای الکتروپمپ‌های محیطی آبارا است. این یاتاقان‌های با کیفیت موجب می‌شود که عمر مفید و کارآیی الکتروپمپ‌های محیطی آبارا تا حد بسیار زیادی بالا برود. قطر اتصالات مکش و رانش در این پمپ‌ها، ۱ اینچ است.

از نقاط قوت و ویژگی‌های منحصر به فرد موتور این پمپ می‌توانیم به کلاس عایق‌بندی سطح، دور موتور ۲۹۰۰ دور در دقیقه، فرکانس ۵۰ هرتزی، جنس پوسته و پایه نگهدارنده آلومینیومی و محافظت حرارتی اتوماتیک اضافه بار برای موتورهای تک فاز اشاره کنیم.

مطالب مرتبط:

آشنایی با پمپ های سیرکولاتور

از الکتروپمپ‌های محیطی ساخت شرکت آبارا در چه مواردی استفاده می‌شود؟

این نوع الکتروپمپ‌ها در تامین آب آشامیدنی، تهویه هوا، انواع خدمات ساختمانی، افزایش فشار آب گرم و سرد در انواع سیستم‌های گرمایشی و یا سیستم‌های خنک‌کننده استفاده می‌شوند. الکتروپمپ‌های محیطی شرکت صنایع پمپ آبارا عملکرد خارق‌العاده‌ای دارند و می‌توانند یک انتخاب بسیار مناسب و هوشمندانه برای شما باشند.

شرکت صنایع پمپ آبارا، در سال ۱۳۷۳ با هدف عرضه محصولات متنوع و ارائه راه‌حل‌های نوین در صنایع مرتبط با سیالات تاسیس شده است. این شرکت تنوع وسیعی از پمپ‌های استاندارد را در سطح بالایی از کیفیت در داخل ایران تولید و با برند ابر به بازار عرضه می‌کند. شرکت آبارا تولید کننده انواع پمپ‌ها با مکانیسم‌های دورانی، گریز از مرکز و یا پیستونی است.

سبد محصولات این شرکت دارای تنوع بسیار بالایی بوده که شامل انواع الکتروپمپ‌های تاسیساتی، الکتروپمپ‌های صنعتی، پمپ‌های آتش نشانی، لجن‌کش و کف‌کش، بوستر پمپ و الکتروپمپ‌های شناور استیل می‌باشد. در حوزه الکتروپمپ‌های صنعتی این شرکت انواع پمپ‌های گریز از مرکز یا سانترفیوژی، الکتروپمپ خودمکشی یا جتی، الکتروپمپ طبقاتی تمام استیل عمودی فشار قوی و الکتروپمپ محیطی را تولید می‌کند.

الکتروپمپ محیطی شرکت صنایع پمپ آبارا در داخل ایران تولید و با برند به بازار عرضه شده است. الکتروپمپ محیطی شرکت آبارا با توان‌های مختلف،  برای تحمل انواع فشارها به ترتیب با شماره کاتالوگ تولید شده است.

پمپ آب cda

مطالب مشابه:

پمپ های فاضلابی

شرکت صنایع آبارا

از سال ۱۳۷۳ در ایران با تکیه بر ارتباطات قوی بین‌المللی و اعتبار بالا توانست سرمایه گذار خارجی جذب کند. محصولاتی نظیر الکتروپمپ‌های صنعتی و الکتروپمپ‌های تاسیساتی لجن‌کش و کف‌کش بوسترپمپ پمپ‌های آتشنشانی الکترو پمپ‌های ابر و .. روانه‌ی بازار کرد.

همچنین توانست بنا به نیازهای مصرفی بازار تقاضا پمپ‌های استاندارد را در سطح بالایی از کیفیت به بازار معرفی و ارائه نماید.

شرکت صنایع پمپ آبارا عرضه کننده انواع پمپ با کیفیت بالا در ایران می‌باشد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید انواع پمپ آب با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرکت صنایع پمپ آبارا ارائه دهنده انواع پمپ آب خانگی، صنعتی، بوستر پمپ، پمپ استخر و… با برند ABR در ایران می‌باشد.

همچنین می توانید برای دریافت تمام کاتالوگ های محصولات شرکت پمپ آبارا به بخش کاتالوگ محصولات مراجعه نمایید.

پیج اینستاگرام شرکت پمپ ابارا را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما در کوتاه ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.
سلام، میتونی اینجا سوالتو بپرسی؟ ?